Vädret, sofflös, kräftsugen...

Vädret är skit. Det är kallt och det värker i mina leder.
Om jag vill titta på tv så måste jag sitta på golvet eller i en inte alltför bekväm stol. Not nice.
Jag är sugen på kräftor och fiskpinnar. Inte tillsammans, men så där skilt för sig. Men jag skall äta fiskpinnar imorgon och kräftor på lördag så det ordnar ju sig.
 Jag kan knappt vänta på kräftorna.
Jag har lovat att baka en paj till vår villavslutningsfest/kräftskiva. Det får bli en västerbottenostpaj, det läste jag på svenska websidor att är "måste" på kräftskiva. Så nu skall det testas.

Har gått omkring och sjungit ABBA låtar ända sen jag var och såg mammamia. Youtube är perfekt för där finns största delen av låtarna så det är bara att gå dit och lyssna. "mamma mia here i go again..."

Nu skall jag höra på abba och hmmm...fundera på kräftrekvisita till helgen...kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback