En lista...det var ju så länge sen

Vad heter dina föräldrar?
Anita och Peter
Vad jobbar dina föräldrar med?
Telefon-proffs resp. sprutmålar-proffs
Vad är det senaste du installerade på datorn?
Det var väl nog ifolors-gör-din-egen-bok-grejs
Vilken är din favoritrestaurang?
Amarillo
När badade du i en pool senast?
För ett år sedan i Venezuela
Har du varit med i någon skolpjäs?
Jepp, roligaste var nog Naveltian i högstadiet
Hur många barn vill du ha?
Två kanske????
Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Sån musik var de skriker och man inte hör ett endaste ord
Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Jag röstade redan i valet och min kandidat kom med!
Vad har du för TV-kanaler?
Bara de vanliga, snart försvinner 3:an oxå, men jag har inte tid att titta i alla fall.
Har du åkt moped någon gång?
Suttit på!
Har du busringt någon gång?
Jepp jepp
Har du fått felparkeringsböter?
Inte jag, men min man!
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej, jag tror att någon annan får sköta om det.
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? 
Venezuela eller Thailand, vet ej vilken som ligger längst bort
Har du en egen trädgård?
En väldigt liten en, som tur.
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Ascoola Hälge the moose
Kan du alla orden i nationalsången?
1 versen iaf
Badkar eller duschkabin?
Dusch
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Hmmm...när såg jag mamma mia och sex in the city???
Favoritpizza?
 Boba fett
Chips eller popcorn?
Chips och popcorn
Vilken färg på läppstift använder du?
Använder väldigt sällan läppstift
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej....
Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin.
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Med Arto till Amarillo och åt en chicken pocket utan majonäs med cheddarost dip, blir det något bättre egentligen?
Favoritchoklad?
Fazerina
När åt du en hemodlad tomat sist?
Minns ej *skäms*
Är du bra på matlagning?
Absolut.
Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nejjjjj
Pepsi eller Coca Cola?
Pepsi Max.
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Räknas fula gröna prismakläder???
Vad var det senaste du handlade?
Senast så betalade jag 32 euro för försenade biblioteksböcker. Funderar på att bojkotta hela bibban....
Har du kräkts offentligt?
Tror inte det
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Ja!
Kan man vara vän med sitt ex?
Det tror jag väl att är möjligt i vissa fall.
Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Emma då hon låg isolerad på infektionsavdelningen, helt i onödan om man frågar mig.
Hade du mycket hår som liten bebis?
Nej, det hade jag nog inte, jag e ju en Harjula =) Vilket också betyder att man har tunt hår som vuxen....
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Vet ej, ringer sällan till mig själv
Vad har du i din väska?
Pengar, telefon, kalender, nagelfil, lite smink, värktabletter, the cup, solglasögon, papper till min alltid rinnande näsa + en massa annat....
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Favoritsak? Nej...inte vad jag vet.
Vad är du tacksam för idag?
Min familj och mina vänner =)


oh nouuuu they killed Kenny....hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback