Friday, thank God it´s friday...

Guuud va skööönt med fredag säger jag bara. Detta har varit en lång vecka. Ikväll blir det mat at GW och imorgon julfest med the Mekka-girls på Waild. Två dagar att klä upp sig och va fin. Fabulous! Ikväll blir det sniglar för min del, det är redan bestämt. Och chokladkaka till efterrätt. Huvudrätten är ej ännu bestämd. Imorgon vet jag inte vad det blir...jag älskar god mat och är inte så kräsen. Huvudsaken är att det inte innehåller saltgurka!!!



Den goda menyn finns på
www.gustavwasa.com

Kommentarer
Postat av: Peter

Nu ska ja bara göra lite reklam för min alldeles eeeeegna blogg som just öppnat :D



timeout.blogg.se



Smaklig måltid å hälsa Arto!

2008-12-12 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback