Sjukledig

Jag är sjukledig. Det är något som händer väldigt sällan, men nu händer det. I hela tre dagar. Orsak: ingen röst kvar och en hosta som ingen vill ha. Så jag tog en sväng via apoteket och så passade jag på att köpa Artos julklapp. Det är ju fel att springa på stan då man är sjuk. Men; arbetshälsovården finns i stan och jag hade satt pengar för en timme och det tog ca 3 minuter inne hos hälsovårdaren som konstaterade att jag hade 35,8 grader alltså ingen feber och att jag inte har någon röst. Seli seli. anyway så köpte jag Artos julklapp och nu får han ingenting mer efter det där. Det räcker om vi säger så =)

Så nu skall jag äta och se på gamla filmer. Ta det lugnt och läsa på internet om Thailand och sånt. Och inte prata. Schhh....


Kan ingen göra goda lussebullar åt mig????

Kommentarer
Postat av: Peter

Hej!

Kul att du läser bloggen :)



Angående återhämtningsdrinken så innehåller den vassle protein (mjölkprotein i pulverform) från
www.prot-top.fi - Prot-tec 75 med choko smak blandas i mjölk och det i sin tur blandar jag med maltodextrin (druvsocker) från FAST sports nutrition.



Det finns en hel uppsjö av produkter på marknaden som är färdigt blandade också, de brukar gemensamt gå under namnet "gainer" eller "recovery.. nånting".

Själv gillar jag att ha lite koll på mängden av de olika ingridienserna så därför blandar jag egen.



Prot-top är för övrigt ett företag här i Vasa, så bara det gör att jag gärna stöder dom. ;)



Ha en bra dag!

2008-12-17 @ 06:44:48
URL: http://timeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback