Buuuum We´re going to IBIZA...

...om två veckor. Har endast ca 5 timmar på oss i Barcelona så jag tänker springa igenom allt. Lite (ok mycket) shopping (min man vet bara inte om det än =) och så lite sevärdheter...=det jag råkar stapla över när jag shoppar. Sen efter vårt väldigt korta besök i Barcelona skall vi åka till Valencia och därifån med segelbåt till Ibiza. Sen kommer vi Alicante och därifrån åker vi via London till Helsingfors. I London är vi 5 timmar, blir väl bara att hänga på fältet tyvärr.

image297
Här är jag i Venezuela på en beach och e helt crazy pga alla fina stenar.

Men hörni, vad i hela fridens namn skall jag ta med mig för kläder till Spanien. Det kan ju inte precis vara beachkläder som gäller?!! Det är ca 15 grader, jag kommer att frysa ihjäl med "sommarkläder", för att inte tala om sedan när vi far ut och seglar. Hmmm underar hur många väskor det blir =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback