Nu e de helg...

Vad roligt! Med helg alltså! Imorgon skall vi (lite sent) på vändagsmiddag till Fondis. Jag, A, B, A, E och P. Papeab...hehe. Fredagshumor = inte så bra. Det betyder att man är trött. Vi har lite älgkött på g därnere. Och kvark, det är länge sedan vi lagat något sådant härhemma. Men mudCake det är gott det. Kan stolt meddela att vi här i huset har ätit 2 mudcakes på två dagar. Och jag skulle gärna äta en till. Fast genast. Ok, efter maten så sku jag kuna ät en halv. Jag tror att jag däckar klockan 23 idag. Har svårt att hålla mig vaken på fredagar...lö är bättre. Men imorgon borde jag börja göra något åt vår resa. Vi åker ju liksom om två veckor. Det jag är mest intresserad av är vädret därborta. = vilka kläder skall lilla frusna jag ta med mig. STORA beslut. =)

image298

Bild: oolannin.fi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback