Varför ser det inte så här ute?

Varför ser det inte ur så här ute?
På riktigt...detta är taget under vintern förra året. Mycket bättre. Jävla världen som håller på att bli varmare.

Idag har jag varit på jobb och som tur är det över nu. Det gick nog riktigt bra men lite tröttsamt är det nog att jobba så många dagar isträck och ännu till på helgerna. Så ikväll MÅSTE jag göra något kul och se folk, annars bara dör jag. Ett annat alternativ är att lägga sig på soffan och ta fram första säsongen av Alias och glo på det resten av dagen. Skulle det vara fint skulle jag gå ut och gå...bra..nu behöver jag ju inte det för att det regnar. Tänkt...det är halt, jag kan falla och slå ihjäl mig. Hörde på radion igår att mer finländare dör av att de faller än av att de är i trafikolyckor. Skrämmande!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback