Förra året...

Januari: Tinnitus börjar 1.1.2007. Bröllopsklänning beställs!!! Thailand
Februari: Har ingen aaaaning om vad som hände denna månad. Men jag säkert hatade fucking vintern!
Mars: Hmm...mars....don´t remember
April: Påsk i Kalajoki med gänget
Maj:  I Stockholm och hälsar på Familjen Persson.
Juni: Jobb,jobb,jobb...
Juli: Jobb och planering
Augusti: Bröllop, mitt eget, need I say moore????
September: Wolter far iväg till bättre ställen.
Oktober: Jag fyller 27, inget att fira tycker jag och låter bli :-)
November: Bröllopsresa till Venezuela
December: Mycket fest



En bild per månad. Har ännu inga bilder från December på datorn, men det är på G, kanske!

Kommentarer
Postat av: kenraali

joo siis ihQ, mut ei millää pahal, mut mä täytin niinku 18 wee viimevuonna, eikse niinku oo mikää huippu häppinki?x)

2008-01-06 @ 21:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback