Galax kakskytkaks

Idag har vi varit ute med Galax hela dagen och varit på piknick med Mamma och Kjell till Kopparfuruskär. Och vi var inte dit till den där bryggan som finns där utan tog iland en bit därifån och hade en hel beach för oss själva. Jag har vänt på stenar och fixat en jaaa...vad heter det nu en sån där jungrfrudans(kanske), vi var där i ca 5h och A brände hela ryggen trots 30 solskyddsfaktor. Jag började känna av solen först då vi for till Saloonen senare på kvällen.

Galax går väldigt bra! Skall kanske ut en sväng imorgon oxå innan jag far till Kokkola på läger. Skall vara borta i 5 dagar...sen är jag tillbaka och skall försöka att lägga in lite bilder från bostadsmässan. Såååå fint.

Gud vad det gungar här inne???!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback