Ett till test :-)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jenkkis marängtårta
Vad gjorde du kl 08 imorse? Körde bil till tandläkaren

Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste någon blogg...
Det sista du sa högt? minns ej...något åt A 

Vad har du druckit idag? Vatten, mjölk....ja that´s it

Vad var det senaste du åt? Turkiska peber

Vad var det senaste du köpte? Mat igår och en avotakka tidning som verkligen inte är en Mommo-tidning som jag tidigare trott!
Vad är det för färg på din ytterdörr? Rosa

Vad är det för väder hos dig nu? Snö, snö och lite till snö!

Godaste glassmaken? Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut

Sover du tungt? Ganska tungt
Drömmer du mardrömmar? Ja ganska ofta

Trivs du med ditt jobb? Jag trivs med mitt kvällsjobb!
Favoritklädsel? Myspyskläder eller jeans å topp

Favoritlåt just nu? Josh Groban kom jag på....MLTR, Celine dion....
Vad ser du om du tittar till höger? En stor hög med onödigt kräp som jag borde gå igenom när jag hinner
Vad gör dig glad just nu? Att jag snart får gå och sova i vår splitternya säng!
Vad ska du göra härnäst? Borsta tänderna...men först skall jag blogga lite till...

Höger el vänsterhänt? Höger

Humör just nu? -----------------

Favoritgodis?  Turkisk peber

Kläder just nu? Vita mjukisbyxor, svart polo, randig långärmad, topp och en tjock fleecefilt

Sommarplaner? En trip till Sweden och ev. till Paris ligger på schemat. Och åka båt förstås

Hur många kuddar sover du med? En.

Spelar du ngt instrument? Näääää

Morgon eller nattmänniska? Natt

Vad är viktigast för dig? Familj, vänner...

Är du kittlig? ja enormt

Snarkar du? Ibland när jag är förkyld

Stjärntecken? Skorpion

Äckligaste insekten? kommer ej på just nu...jag tål väl alla men...silverfiskar är ju ganska äckliga
Stökigt el välstädat? Stökigt....men just nu har vi det rätt så välstädat

Längtar du mest efter nu? En egen villa i skärgården med båtväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback