Roliga bilder jag hittat...EGO EGO EGO



Ha ha this is me...kolla tandställningen....



Jag vid Zoolandia utanför Åbo. Klappar mitt favoritdjur...haha...Älg...



Jag provar brudklänningar i Åbo, den här gillade jag väldigt mycket, men den var ju inte en Sottero precis!!!



Näpp, den här var genast nejjj. Fin den här dock också...



Jee...jag e bäst...



Hahahahaha....



Puerto Rico...



Haha...jag e happy happy joy joy.....



Haha...hur gammalt är inte detta kort. Typ från 1998...



Jag och Isabelle på Pappas 50-års dag



Kaija och jag efter Hanna och Jarkkos bröllop. Love my hair!!!!



Arto å Jag på vonnes 50-års fest



Jag provar en fin Sottero klänning, men det är inte the one!!!



Leah och jag i stockholm



Next step mässan i Åbo. Uppträdde som prinsessa med sången Ei saa surettaa.



Arto och jag, en väldigt bra bild utan fåniga miner =)



Och här är den...the dress...



Här är jag på den stora dagen...och härmed så avslutar jag denna EGO-Trip...Tack för att du kollade och välkommen åter!

Kommentarer
Postat av: Lil'sis

jahaja..o VEMS e dukin som du har på hovo då?;)

2008-11-23 @ 10:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback