Halloween or not

Har ännu inte bestämt mig om det bli någon Halloween fest eller inte. Hade redan bestämt ett tvär -nej. Men sedan idag så lånade jag en del av mina halloween grejer till jobbet och fick då lite inpiration att fixa något iaf. Hmm...what to do? Vem bjuda osv. Jag skulle ju ha lust att köra med hela -alla utklädda och inbjudningskort-stuket men det hinner man nog inte med nu längre. Too late for that.



Så där annars så går jag bara omkring och väntar på att det skall bli februari så jag slipper härifrån. Fick en Bangkok guide på posten idag av Anu. Nice. Skall börja läsa den och försöka att stå ut ännu några månader. Det är ju inte så långt till februari, men anyway. Som tur kommer julen här emellan så man har något att fokusera sig på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback