Lista denna valdag

Bok du läste: Håller fortfarande på med löpgravsvägen eller vad den nu heter...dåålig.

Personen du fick mail av: Nina eller mamma
Personen du fick brev av: Räknas flyttkort av Pia å Ronnie?
Personen du fick sms av: Anna eller Pia
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Bröllopet förra sommaren, mer än så tillsammans kan min familj inte bli :-)

Vad har du gjort idag: Röstat, ätit kräftor, tittat på tv...

Var det kul: helt ok
Hur tidigt stiger du upp: 06.45 oftast
Gillar du att slåss: Absolut INTE

Vad ska du göra ikväll: Hålla tummarna att min valkandidat blir invald.

Är du seriös: jepp jepp
Vad är du allergisk mot: katter
Var har du ont: head
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: nej
Favorit serie: Grey

Salt eller socker: salt

Gillar du ketchup: ibland
Är du glad nu: njaa

Var du glad igår: njaa
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Stepmother jobbar på hospitalet

Vad dansar du till: bra musik...80-tal

Stockholm är: en rolig och bra shopping stad

Göteborg är: ingen aning, never been there

Kan du sjunga: nej
Mer värt än guld: familjen
Spaghetti eller makaroner: Spagetti
Ett land jag helst vill besöka: USA, madagaskar, italien, australien, vietnam, kina, kambodja, mexico osv.
Ska bli skoj: att resa till Thailand
Ska inte bli skoj: att fylla år, igen!

Sparar till: Thailand
Väntar på: Julen
Pålägg som gäller: Smör =)

Dagens dryck: Vatten och en del vin faktiskt!



Man blir ju hungig av att tänka på spagetti.

P.S Min valkandidat ser ut att vara med, jihuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback