Personlighetstest

Sånhär är jag...
Din personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.


Stämmer väl ganska bra skulle jag tro. Jag jobbar ju som lärare och i helgen var jag även " eventkoordinator" på en 50 års fest. Och jag har en enastående social kompetens ;-)

http://se.41q.com/ Här finns testet.


Kommentarer
Postat av: Emmalainen

Let's start ö firma..ja lär va likadan som du enlit teste!

2008-10-16 @ 09:55:13
Postat av: Petra

Jahaa, vad sku he va för en firma då? En nötsäljande-BH.guide-sosionom-lärar-teckenspråks-bartender-service? =)

2008-10-21 @ 17:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback