Kalajokibilder nu....

...har inte haft tid med bloggen på ett tag. Nu blir det lite kalajokibilder så att Ulrica skall ha något att titta på ;)

Pojkarna har bärbar dator i bilden... Bona, Mika och Grisen



Här har vi varit på plats i typ en halvtimme. Huset ser ut som ett bombnedslag och Mika har två glas = allt är i sin ordning. Jonna kollar på eländet =)



Pia, Anna, Jocki och jag i köket.



Pretty in PINK. Bona och Elina



Sponsored by Kotipizza???



Tokgänget....Pia, Jocki, Anna, Elina, Bona, Grisen, Jonna, Mika och jag...



Tjejsnack...Pia, Anna och jag



Kalajoen olympialaiset. Muovinpussinheitto, jousiammunta, mölkky, badminton...sånt ni vet...



Min käre man...????



Vi



Och så den klassiska kalajokibilden. En sån här skall tas varje år.



En till, så att jag också är med ;)



Ute på isen



Jag föröker ta mig upp =D



Här går vi...



Walking



The meat. Tusen tack till Daniel för välhängt kött som smakade alldeles underbart. Medium rulez!



Svampar inlindade i bacon med koskenlaskija ost.



Potatis med grönsaker



Sienimuhennos



Arto e ut på balkongen och fotar



Och detta har inget med vår resa att göra men jag köpte en sån här för att matcha vår nya byrå och jag är väldigt nöjd. Hade kollat på den ganska länge och på lördag så hämtade jag den. Me laike!



Kommentarer
Postat av: Ulrica

Nåjaaa.....äntligen ;) Så ska de va

2009-04-29 @ 20:39:30
Postat av: ULRICA

Nåjaaa.....äntligen ;) Så ska de va. ÄntligenÄntligen:):)

2009-04-29 @ 20:42:13
Postat av: ulrica

Förrresten...så va Arto bäst på foto

2009-04-29 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback