Dag 10 Tom Titt Experiment och ormjakt

Idag har vi varit till Tom Titts och tittat på olika experiment, vatten-grejer, uppfinningar osv. Före det tog vi en sväng via Nacka forumoch jag hämtade ett linne som jag ville ha. Så nu börjar nog min shopping under denna resan vara klar. Åtminståne Odd Molly kvoten är full.
Efter detta var vi så trötta att vi kom hem och har bara varit, Linda fixa lite mat och just nu håller Robban och Arto på att få ut en orm som bästämt sig för att bosätta sig i grillen och därefter under terassen. Sen blir det väl grillad kyckling eller kanske lite grillad orm, den är ju iaf färsk. ;)
Imorgon bär det av med Galaxy mot Finland och till Helsingfors via Bengtskär.



Jag och Leah sheikar och våra skuggor är rosa, blå och gröna.

 

Vi står och tittar då leah är under ett vattenfall.



Relax-Petra!!!



Jag på the big chair.



Lilla lilla Petra!!!!



Står under en "blåst". Bollen är i luften hela tiden!!!!



Jag under blåsten, kolla in mitt hår!!!



Oh, I´m soo beautiful!



 Arto, Leah (!!!), Robban och Linda tävlar. Ro-tävling och Arto vann.



Eila dricker vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback