Dag 13 och Högholmen

Idag blev det lite gå-omkring-på-stan-med-en-karta-och-se-ut-som-en-turist-dag. Var in på en massa butiker. sist och slutligen så hittade jag en ny marimekko-börs. Arto tycker min gamla är så smutsig och slut att han tyckte att jag behöver en ny. Och jag hittade en jättefin med något mönster som jag aldrig sett förr. Sen blev det lite nagellack också, whitetip-lack för 3,50 så vi får se vad det är för nåt. Arto köpte en helikopter som han länge velat ha, från verkkokauppa.coms butik.

Sen tog vi båten till Högholmen för att se på djur. Jag har ju aldrig varit där så nu var det dags. Det var jätteroligt men jag fick lite ont i fötterna (=skit skor...vem vill köpa nya åt mig?? Hittade ett par snygga som det stod Marc Jacobs på i en butik =). Bäst var nog lejonen och tigrarna.

Nu kurrar det i min mage och vi skall åka in till stan med metro eller spåra för att äta. Och det ser ut att bli Texas ikväll.



På väg till Högholmen.



Animals.



MR BIG!



En till mr big.



Lugnet själv.



Väck inte den sovande björnen.



Luktar illa????



Mini.



Iuuuuuu.



Söta.



Monkey business.



Guinea pig.



Ti-ti-tuuu....



Flamingo.



Lejonhonan med ungarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback