Fortfarande rea

De har fortfarande rea på Karisma, men min senaste lön sa nog åt mig att ta det lugnt. Har shoppat så många OM plagg de senaste veckorna. Nu skall jag koncentrera mig på att använda dem, men jag vill ju ha på dem på fest första gången och inte så där bara. Men imorgon blir det 8-års kalas så då kanske ;-)

Måste bara säga detta, men GUUUD vad tråkiga mina lördagar är, för att inte tala om söndagarna. Det händer ju ingenting. Jag bara väntar på att det skall bli lilla julfest tider och man får se lite människor. Det är ju inte så att man vill åka iväg på krogen själv heller. Är så rastlös. IOch då det inte finns något att göra så blir jag sur och då finns det ingen återvändo längre utan då är jag sur.
AAAh vilket svammel, glöm allt jag skrev. Nu skall jag gå och äta fransk potatis och chicken nuggets och tycka synd om mig själv. Och lite om Arto som måste stå ut med en sån här skitjobbig fru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback