Min Mamma har gift sig!!!!!!!



4.12 2009 klockan 15.45 hände det vid magistraten i Vasa. Min Mamma och hennes Kjell sa ja till varandra!



Se bara så fina de var!



Jag å syrran och Felicia och Cecilia var ju också med.



Den här bilden är så rolig. Vi hade alla på oss svart "päls" och det var inte planerat. Skrattade gott åt det och Flison sa att vi kanske kunde leka att hon var mitt barn. Så det lekte vi på kvällen då ;)



Middag på Strampen efteråt. Väldigt god mat, rekomenderas.



Kakan och en brud som stampade först. Sådan dotter sådan mor!!



Jag och min man på bild.



KÄRLEK.


Kommentarer
Postat av: Linda (kusin)

Åhhhhh, underbara bilder!!! På ett vackert brudpar!

Postat av: Anton (Lillkusse)

YAAAAAAY!! Grattis! Man har nog fint folk i släkten må jag säga!

Skönt med ännu en herre i den Harjulanska gemenskapen, we will take over now!



Grattis än en gång ;)

2009-12-05 @ 22:52:29
Postat av: Petra

Ja det var nog ett så vackert bröllop skall jag säga. Underbar stämning!



Nu sitter jag och Arto och tittar på ett program som handlar om kriget i Finland och det är gjort av både ryssar och finnar...intressant!! Självständighetsdagen till ära!

2009-12-06 @ 12:48:34
URL: http://snicksnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback