*Pepparkaksbak*

På söndagen var jag och A hos Pia och Ronnie tillsammans med Anna och Jocki och bakade pepparkakor. Eller...jag slog ihop ett elementhus och resten bakade pepparkakor. efterom vi skall på resa så ville jag inte baka pepparkakor.



Här har Pia och Anna börjat kavla sina degar.



Har tar mitt elementhus form. Jag kan ju erkänna att jag ALDRIG förr har gjort ett pepparkakshus. Never ever. Men det var ganska lätt att lägga ihop bitarna och reslutatet blev ju underbart.



Ett tjejhus med hello kitty och rosa, vitt och pastellfärger.



Pelle var med och ville gärna smaka. Det vill Pelle alltid.


Sen på måndag åkte jag till Solf för att dela ut lite julklappar och där möttes jag av en ytterst besynnerlig person. Vet inte riktigt vem eller vad det var. Denna varelse var ungefär lika lång som Isabelle och delade ut julklappar. Och vilka julklappar sen =)







Uuuuh lala säger jag bara ;)

Medan jag var där blev också granen klädd. Här ännu på gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback