Uppskrämd till Max av...LilSis...

Har på senaste tiden känt mig aningen skrämd, lättskrämd. Första som hände var ju ljuset som tydligen brunnit i vårt vardagsrum, inte bara natten utan också hela dagen efter. Frågade min man om han vet var brandsäkerhet är -jo det visste han! Men han hade ju inte tänt det utan jag. Varefter vi båda konstaterade att det inte brann längre. Så vad lär vi oss av detta. Då du VET att ett ljus är släckt, skall du kolla det tre gånger till!!!

Nästa skrämd händelse var ju att imorse hade någon dragit ur min värmekabel till bilen. Som är inne i garaget! Började bli lite hispig om jag verkligen blivit så gammal att jag glömmer saker. Sen ringde A och sa att han tagit ut den. Puh!

På tal om gammal. SysterYster Lillsis Hurjala har något på gång till en händelse som kommer att ske om en LÅNG tid. En händelse som jag helst vill förtränga, men eftersom det kommer oavsett jag vill det eller inte så blir det väl med dunder och brak! Lika bra att fira ordentligt då om man nu en gång skall fira! Och nu har den där lilla skitungen något på gång! Något hon riktigt tänker skriva upp och komma ihåg då sen också. Ack, vad månne jag gjort för att förtjäna detta?? Eller nej, det skall vi inte gå in på alls!!! =)


Kommentarer
Postat av: Ems

Haha..:D Maybe hutski fö dej me? går ju i släkten att hamn dit då man blir äldre o klokare...;)

2009-12-10 @ 17:22:05
Postat av: Petra

Gör e he???

2009-12-10 @ 20:56:52
Postat av: ulrica

Int e de såååå långt bort Petea ;) de blir nog bra de där :)

2009-12-11 @ 09:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback