Utmanad av The Ems

Hur bor du: I radhus
Brukar du komma i tid: Beroende på vart men oftast ja.
Hur lång är du: 173
Kan du laga mat: Jepp he kan jag.
Vad jobbar du med/pluggar du: Sköter om barn som har "speciella" behov och undervisar kvällstid.
Vad har du på dig just nu: Rosa fleecebyxor och en grön-vit randig tröja = total katastrof
Har du någon fobi: Att spy.
Hade du en bra kväll igår: Jo det hade jag väl, packade hela kvällen.
Vilket är ditt senaste inköp: Pepparkakshus-stuff, mat, tidningar, stödstrumpor och en ny tandborste till resan.
Din favoritdryck på morgonen: Vatten.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: YA!
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Min svarta väska. Men var till en skomakare som fixade den gratis idag =)
Vem snackade du med senast: Kassadamen i prisma.
Varm favoritdricka: Lumumba.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Lonkero, jallucola och vitt vin, dock helst inte alla på en gång. Och konjak är också gott ibland.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kanske backade the car i the järnstång.
Saknar du någon just nu: Jepp.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Lite vad som helst, men det kan jag ju inte skriva här för då kan någon smart börja använda detta emot mig.
Någon jag stör mig på: -------------
Senaste person du kramade: Satu eller Tiina tror jag att det var.
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Kari och Mia från Puerto rico.
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: Jepp.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej det kan man ju milt sagt säga att jag inte gör.
Har rakat dina ben någon gång: Öööh let me think....jo....
Är du sugen på något nu: Nej jag åt precis
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Noll.
Använder du hudkräm: Jo en massa olika men inte den som jag egentligen vill ha.
Attraheras du av män med skägg: nej det tror jag inte.
Micro-pop eller poppa själv: Micropop med smörsmak...ok...nu blev jag sugen...
Brukar du baka: Senast idag har jag bakat med barnen på jobbet.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
I brist på annat.
Vilken låt lyssnade du senast på: Macarena, he he.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nou!
Vad tycker du är äckligt: Att spy, ormar och saltgurka.
Har du pengar på mobilen: "pengar mobilen".. WTF?! Ja just he WTF!!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback