Nagellack och Nailart

Som sagt så var Bangkok shoppingens paradis. Även då det gäller nagellack och olika tillbehör. Köpte ca 15 nagellack och en massa "diamanter". Köpte inga klistemärken eftersom jag aldrig lyckas få dem att hållas på mina naglar.
Det som jag var mest glad över att hitta är ju nagellack med tunn pensel som man kan göra stripes med. Dessa är typ omöjliga att få tag i här och jag beställde några via nätet och det var ett fiasko kan jag säga. Om kvaliteten kan jag ju inte säga så mycket, har bara provat en del hittills. Men är ändå väldigt nöjd över mina inköp :) Happy happy joy joy!
Men...här är lite pics på inköpen.



Här är i stort sett allt jag köpte (någånting kan fattas)!!!




Mina snabbt-gjorda nymålade naglar på beachen i Cha-Am

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Robban hjälper gärna till. Vi har ju en svart XC90 till salu. Ni vill inte ha den?



Har du sett Loreals nya nagellack?! Det som gör mönster av sig självt?

2009-02-26 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback