Nagelpics...



Så här ser mina naglar ut idag, kanske inte det mest lyckade men helt snyggt med lilaglitter i toppen. Essie underlack och 60 seconds...rimmel? i topparna.



Så här såg de ut under julen. Lite glitter. Essie underlack, Colorama(?) tip, 60 seconds och make-up store stripes.



Före julen använde jag lite stenar. De är rätt så svåra att jobba med, men om man lyckas sitter de lääänge och är fina. Glittret är från depend, stenarna inköpra i Paris och toppcoat Essie. Essies topcoat är bäst. Det håller länge.



Dessa hade jag lite före jul. Mavalas lila och depends glitter.



Halloween. Svart inköpt i Paris på Sephora (deras eget märke), gliiter depend och klistermärke för naglar fån nail4U.



Så här såg de ut i Puerto Rico 2005. Då hade jag just börjat göra mer än bara en vanlig frank manikyr.



Paradis i Phuket. Köpte bara några och det var tur, inte så bra kvalitet och torkar såå långsamt.



Thailand 2007



Stockholm & Paris 2008 Essies lack...väldigt bra...



Här i Venezuela. Beundrar alla mina 3 ringar.



Här hade en kvinna på beachen på Margarita målat mina naglar. =)



Och till sist min Weddingnail. Det var Sanna som fixade den på bröllopsdagen. Blomman är ett klistemärke, som går att köpas på nästan alla varuhus. Underlack, tip och topcoat från Trind.

Jag är lite dålig på att ta bilder på då jag målat något snyggt, men nu skall det bli en ändring på det. Därav kategorin Dagens Nagel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback