Ny jacka

På julen fick jag presentkort till Aukia. Av Mamma å Kjell och Pappa å Carina. Och idag skulle jag bara gå in och kolla på jackor och hör och häpna. Hittade en väldigt fin svart jacka som var lite figursydd och verkar vara väldigt varm. Bäst av allt var ju det faktum att den var - 40%, så nu lämnade det tom över på presentkortet. Så jag kan fynda någon trevlig vårnyhet senare.
Idag har vi även shoppat med lite medicin inför vår Thailandsresa. För 89 euro =) Helt sjukt mycket, men allt är ju sådant som man behöver annars också t.ex. vitaminer. Sen shoppade jag en reseneccesär från clas ohlson. Den jag hade sett på kostade ca 40 euro den på ohlsson kostade ca 8 euro. Och de var nästan likadana! Sen ett depend nagellack (white-tip). Så en ganska bra shoppingresa. Bästa var ju nog definitivt jackan. Och då vi kom hem hade vi fått våra biljetter.

En sån här blev det. Bilden är från ohlson.se
Då man öppnar den har den en krok och en massa fack att lägger onödigt mycket grejer i. Det där sports classic skulle jag väl kunnat vara utan men den är tillräckligt rymlig så den får godkänt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback