Nytt hår och år



Jag och mitt "nya" hår och min nya rea-tröja. Det blev kanske aningen kortare än vad jag tänkte från början, men det är lättare att leva med det nu. Det tar inte i överallt och jag behöver inte ha fast det när jag sover. I bakgrunden kan man se ett av våra bröllopsfoton.



Hepe drar en trudelutt med gitarren hos oss på nyåret.



Förberedelser. Arto skurar ugnen (så att det inte skall bli brandlarm) och Bona och Elina fixar käk.



Arto och Osku på Dallas.

Idag har jag varit en sväng på stan med Pia. Käkade på Thaihouse och shoppade lite kläder. Var på stan i några timmar. Roligt, men fötterna är helt slut nu. Och det blev annars också ganska "TIIVIS" tunnelma i stan, så vi stack ;)

Nu väntar jag på Anna, Jocki och Pia. Vi skall äta upp alla gamla ostkanter som lämnat över från nyåret. Det lär skall vara en del.

Jag bara väntar på Thailandsresan. Snart är det en månad kvar. Då skall det shoppas, solas och ätas god mat så att det sticker ut genom öronen.

Men en sånhär behöver jag före det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback