Dag 8 Odd molly och slottet...

Vi åkte in till city, Arto och jag, och gick en odd molly-walk ;) Var in i NK, 2 olika Mathilde, åhlens och givetvis till Odd Molly butiken. Det fanns många skönheter och en del var även på rea. Men den jag var ute efter hittade jag tyvärr ej. De fanns en kvar av den i butiken som var storlek 3 så den var alltför stor. Hittade en Lovely knit jacket i storlek 1 och färg rosa med röda band. Är very happy!!!!!

Efter detta gick vi till slottet och till livrustkammaren. Och hör och häpna, de hade en finsk-svensk utställning med saker från kriget och det vi möts av i dörren är en kanonkula från Oravais. Och alla skyltar var på svenska och finska.

Sen vandrade vi en stund i gamla stan och gick och åt till The temple bar. Sen åkte vi via Värmdö centrum och köpte ingredienser till lasagne.



Parad med blåsinstrument i stan :)



Mathilde och Odd Molly kläder.



Jag inne i Molly butiken.



Fiina grejer på nedre väningen.



Uh-la-laaaaa....



Jag utanför och nöjd med min shopping. Humlegårdsgatan....



Slottet.



Kolla flinen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback