Var till Dolly´s Boutique och lite dagens nagel

Var dit för första gången idag och söta Ida har beställt in massor med Odd Molly läckerheter så nu är det bara att vänta. Medans jag väntar skall jag ta en sväng till butiken i S:holm.
Det fanns jättefina hunkydory kläder också. Så det är inget problem att veta vart pengarna börjar gå =)

http://www.dollys.nu/


Den här är också fin. oddmolly.com

Sen har vi dagens nagel: fransk med a twist.



Sen måste jag bara lägga in lite bilder från mamma och kjells härliga nya uterum som är så väldigt mysigt.





Sen världens coolaste pappa med hoj:



Och båt och jag:



Och hela gänget som for till Saloonen igår =) Ronnie, Pia, Jocki, Anna och Arto och så jag som agerade fotograf.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilket uterum!!!! Jösses amalia!

2009-07-22 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback