Midsommar 2009

Här kommer nu årets skörd av bilder från vår midsommar på Oskus villa.



Här är Grisen, Jonna och Mika på väg.



Pojkarna i sina midsommar uniformer ??



Osku, Arto och Elina



Vi kan ju int va nå sämre vi int!!!



Midsommar skrud. En av dem =)



Första grillningen.



Isäntä.



Jag och Turtle (innan jag sticker kniven i honom).



Jag kastar lite käpp.



Osku hämtar lite käpp.



Familyduck.



Bona fixar fisken och alla andra ser på.



Midsommarskrud nro 2.



Joni, Grisen, Osku och Blondi. Cooola killar med en sak på hjärnan... (öl???)



Hela gänget skall börja äta. Det var faktiskt den enda vi gjorde under helgen. ÅT!



Mamma, Kjell, Emma och Joni kommer på besök. Och Simba och Targa såklart!



Det börjar bli fullt vid bryggan.



Mamma och Kjell intar måltid.



Såg ut ungefär så här.



Mer besök.



Vad glor du på??



Tävling nere vid stranden. Jag kastar...



Emma gör sitt bästa. Matias, Bona och christian garvar....



Targa alltså Tarrrrja var också med!



Kjell spikar.



Blondi spikar.



emma spikar.



Bona räknar points.



Plättkung och drottning?



Action



Seglare



Mera mat.



Allt det här skall jag äta!!!!



Isäntä igen...



Jag tar fram skallpellen och skär i vår turtle.




Killarna huggen in.



christian ha "streka åpp se" för dansen på saloonen.



Joni e chef sista dagen. Pyttipanna med allt vi kunde hitta och lite till.



Siskokset ku ilvekset eller...



Mika funderar på att lägga till lite kryddor.



Så här fint väder var det då vi skulle hem =(



Targa.


Tack till alla som var med och än en gång gjorde midsommaren till ett trevligt minne. Skall inte kommentera så mycket om vad som blev sagt och så. Det var ändå bara svärord eller på tyska. =)

See you next year??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback