De senaste veckorna...

Här kommer lite bilder från de senaste veckorna...


Här är Hanna med sin söta Eimi.



Bona och Elina på deras förlovningsfest.



Ut på isen, på väg till Saloonen på skoter race.



Jag dricker kakao.



Mycket folk.



Jag flinar upp mig, arto har vridit min huva lite konstigt...



Jag, Monika, Pertti och Oswald poserar...



Vi traskar över isen.



Vi skall på en stor fest om några veckor. Jag skall ha denna röda klänning. Den svarta "sjalen" har jag lånat av mi arbetskompis Satu och idag köpte jag nya skor och en väska. Så nu är jag nästan ready.



*Och här är ett foto taget av Artos pappa Seppo. Min PrimaVera lämnar i S-joki och Ouagadougou kommer hem till Vasa. Jag har alltså döpt bilen till Ouagadougou. He he...

Kommentarer
Postat av: Linda (kusin)

Men visa bild på bilen nu!!! Så nyfiken!!

2009-03-06 @ 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback