Dagens nagel och lite vappen firande

Vi börjar med dagens nagel som består av turkost nagellack köpt i Thailand. Vitt från Depend, underlack från Essie och överlack från OPI. Blev helt okey måste jag säga.



Sen Vappen. Började dagen med att jobba och vara flygvärdinna på vår maskerad klockan 9.00. Sen klockan 18.00 var vi till statyn med Satu och Matti. Träffade även familjen Kangasniemi. Efter det blev den en halkväll på Seaboy och hemma var vi ca klockan 3.00.



Arto och Jag i en väldigt smickrande bild.



Arto, Ronnie, Pia och Anna in the boat.



Party people out on deck.

Tog inte så mycket bilder. En orsak är det att jag inte gav kameran åt Arto och att vi inte hade med serpentin. Arto tycker nämligen om att fota Pia och hennes näsa med serpentin i. Weird!
Idag tog vi en sväng till Strampen (efter att jag jobbat 11-18) och åt Världens godaste smörgås. Skulle ha kunnat äta en till tror jag. Getost, pinjenötter och kyckling slurp.  Nu skall jag betala räkningar!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skitsnygga naglar!! Vet vad du ska få göra på mig sen då ni kommer till Stockis :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback