Men guud när skall detta sluta...

på senaste tiden har jag känt mig lite sjuk mest hela tiden. Igår kväll hade jag feber, på morgonen ingenting. For till jobbet, blev magsjuk, kom hem, tänkte att jag klarar kvällens kurs, började må bättre, började må sämre, fick messa alla på kursen att det inte blir något. Blir troligtvis utan betalt också om det inte går att flytta någonstans.

Nååå sen när jag börjar känna mig ok så lägger jag mig i gungan ute på balkongen och tar det lugnt. Arto går iväg till garaget. Jag vänder på mig och vips sticker det till i magen, sen börjar det surra...FUUUUCK en humla inne i fleecejackan, reser mig upp och blir helt i panik, den flyger sin väg och jag tar på en annan jacka och springer till garaget halvt i panik. Har aldrig blivit stucken förr och har alltid varit säker på att jag är allergisk mot alla stickande kryp. Men som tur så är Arto lugn och sa att vi kollar om det är någon pigg kvar, lägger på lite hydrokortison och sen är det bra. Nu är det en röd prick och lite rött runtomkring ca 5 cm.

Jag hade redan bestämt mig för att sluta gnälla om sjukdom och sånt. Men nu var jag bara tvungen att berätta det här. FROM imorgon får det helt enkelt vara slut med detta. Med alla sjukdomar. Och humlor.



Jäkla humlor, håll er till blommor säger jag!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Actimel min kära syster, ACTIMEL! :)

2009-05-07 @ 19:03:35
Postat av: Linda (kusin)

Du vet att humlor väldigt väldigt sällan sticks va :-)

2009-05-08 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback