Pengar kommer pengar går...

Tili tuli tili meni. Detta tack vare fysioterapin på 300 e. Som tur så är jag ganska smart och hade lagt undan lite pengar. Och idag så bestämde jag mig för att kolla på lite skor på jobbet och till sist hittade jag två par som jag ville ha, så med personalrabatt så blev det 49 e så inte så farligt tycker jag (för två par). Igår handlade jag en klänning som jag lääänge sett på. Den har sjunkit i pris sakta men säkert och igår gick den loss för 4.95e. För att fira detta köpte jag en blus för 4.95. Så det var min shopping för den här och nästa månad. 15.6 kommer nästa lön =)


Dessa skulle jag köpa men storleken borde ha varit 38,5.  Så det blev ett annat par, fanns ingen bild på dom.
Bild.
www.mekka.fi

Kommentarer
Postat av: Linda (kusin)

Bild på klänningen då??

Måste ha tips inför ett bröllop jag ska på :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback