Nagelstuff-o-holic

Det är precis vad jag är. Har varit det en längre tid. Har undvikit att köpa nya lack eller stickers eftersom jag tänkt att jag skall använda av dem först. Sen igår kväll har jag suttit på nätet och hittat en massa häftiga nagelbloggar och jag säger er bara ett ord: KONAD. Var in och beställde det som behövdes från cesarsshop.fi och nu är det bara att vänta på prylarna. NailArt är jättekul och jag brukar spara fina bilder i mina filer och använda dem som inspiration då jag själv gör någonting. Med Konad kan man ta ett steg längre så det skall bli jättekul att få experimentera.



Här är lite smakprov vad man kan göra med Konad. Hoppas att jag hinner få produkterna innan jag skall tillbaka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback