Odd Molly inlägg

Eftersom jag nu varit sjukledig snart en vecka så har jag ju inte gjort så mycket. Läst tidningar mest och kollat i dessa om jag hittar OM kläder och det blev en ganska stor samling av dessa, so here goes...













Och sen mina två favoriter:



Alltså jag vet inte hus jag skall förklara hur mycket jag tycker om just den här klänningen!!



Och här så är jag ju bombsäker på att den där koftan där till vänster är en Molly. Men orsaken till att jag har med just den här bilden är att vi har en precis likadan byrå i sovrummet. Och de där korgarna är från ikea och vi har två sådana som vi använder under våra nattduksbord och jag har länge funderat på att jag vill köpa fler korgar och ställa dem under denna byrå och tadaaa här får jag nu se hur det skulle se ut. Ganska bra måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback