Ont det gör ont

Man kan ju säga att jag har lite ont. Kom precis hem från sjukhuset efter min tonsilloperation. Var tvungen att vara längre än alla andra eftersom jag tydligen blödde lite under op och så hade jag ju problem med min käke och detta hade tydligen orsakat problem iom att de skulle öppna munnen.
Alla tyckte jag hade så fina nagelar och frågade var jag går och lagar dem, sa bara att det är en hobby som jag har, att lacka naglarna. Väldigt trevliga läkare och sköterskor i op-salen. Humoristiska.

Nu försöker jag dricka mycket,åt just en yogurt, har endast ätit två glassar hittills, det lär bli fler :)

Mediciner fick jag flera av: ketorin, panacod och oxycontin + zofran mot illamående som jag skall ta till natten.

Nu bara hoppas att jag blir frisk fort. Tala vill jag inte. Tur att jag kan teckenspråk och det konstiga är ju att a fattar vad jag säger trots att han inte kan...eller så är det så självklara saker jag vill så han fattar iaf ;) 


Kommentarer
Postat av: Linda (kusin)

Hello babe!

Hoppas du inte har allt för ont! Massa krya på dig kramar!

Själv väntar jag på grymtningarna efter gris spruton :-)

Kram

Postat av: Petra

jo tack sitter med ispåse och önskar att det inte börjar blöda. Hoppas att du inte får knorr också ;)

2009-11-11 @ 21:24:11
URL: http://snicksnack.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER,SMYCKEN,SMINK,SPIKMATTA,SPEL och mycket mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-11 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback