Ruggig dag -tankarna flyger iväg

Ruggiga dagar som dessa så drömmer jag mig bort till varmare länder. Satt precis och gjorde årets julkort och hittade bilder från vår resa till Thailand. Jag längtar såå tillbaka!









Som ni kan så går det mycket ut på att äta och dricka. Glassen vid swensen är det absolut godaste jag någonsin ätit. Billionaire choklate!!!

Men förstås så går det också ut på en del shopping.





Den fina vita klänningen har jag inte ens använt ännu, den känns kanske lite inte jag, men den får hänga med nu, förr eller senare så tror jag nog att den blir använd.



Då vi är på resa så blir det oftast taget ungefär 800 bilder men väldigt sällan på oss båda. Ok, jag erkänner vi ÄR experter på att fota oss själva men det är ändå roligt då någon annan tar foton ibland.



Och sen finns de dessa varför-köpte-jag-inte-den-där-toppen-missar som man gör. Nu efteråt så skulle jag vilja ha den där toppen som finns på bilden, men då ville jag tydligen inte ha den. Suck.



JulHälge är ju med som vanligt. Han påminner oss om julen vilken tid på året som helst. Och idag har jag nu gjort julkort med Julhälge och de blev riktigt bra. Skall visa senare närmare julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback