Snön är här

Den efterlängtade (?) snön är nu här. Det är fullt med ungar ute på gården som springer omkring med pulkor. Snön är säkert rolig då man är 5 år, då man är 25+ så är det inte så roligt längre.

Idag skulle vi åka på roadtrip till Kokkola och jag skulle gå in en sväng via Sköna Clara och sen skulle vi åka till Kärkkäinen i Ylivieska. Men efter en snabb check på bankkontot så bestämde jag mig för att vi inte skall åka. Vill inte hitta något underbart som jag sen inte har råd att köpa och det där med att handla på VISA är inte min grej. Jag drar mig för det in i det sista så det blev ingen trip denna gång.

Var in en sväng via Karisma igår och kollade deras utbud, som hade växt en aning och bestod av en massa underbara godingar som jag inte ens provade utan bara stod och tafsade på. =)

Typ dessa:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback