Vilken natt

Den senaste natten har inte varit bra. Har vaknat var och varannan timme och haft så jäkla ont. Just då man trodde att det inte kan bli värre så blir det det. Och imorgon har det gått en vecka sen OP så snart kan det börja blöda igen och det är jag livrädd för. Så hooopppas att allt går bra nu den här veckan.

Och sen lite mer gnäll, ja, detta är ett gnäll inlägg!

Vår diskmaskin 2 år och 2 månader gammal har gått sönder. Och pga att den är två månader över två år så får vi givetvis inte något på garantin. Arto tog den med sig idag då han får på jobb. Hur han fick med sig den ensam så vet jag inte, den är inte exakt lätt. Efter allt detta ser vårt kök nu ut som Jerusalems jämmerliga förstöring och jag har inte krafter att göra något åt det. Så nu kan jag bara se på eländet och sen gå därifrån.



Och så skall jag lite fortsätta att gnälla nu då jag har börjat. Fick min OM kjol som jag beställt, storlek 1. Jag har sagt det förr men det vill liksom inte rikitgt bädda in sig i min hjärna, 1 är för liten för mig. Så även denna:



Blev väldigt sur, men kollade lite på möjligheterna och kom fram till att om jag flyttar en knapp så kan jag använda den i alla fall. Så det är mitt nästa projekt. Sen då jag orkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback