Denna kräver ett eget inlägg ;)

Efter att ha funderat och spekulerat och sökt och sökt så slog jag till.

# 478 Are my blue eyes är min.



Tradera är min nya bästa vän. Är så nöjd över denna!!!



Den har visserligen ett litet skönhetsfel, en "mollyknapp" saknas, men för mig betyder det bara att klänningen haft ett liv före mig.
Nu saknas bara en röd spoiler att ha under. En sån här skulle jag behöva:



Och egntligen så skulle jag vilja ha detta linne också, men det är nog för mycket begärt. För det andra så har jag ett i powder som är riktigt bra. Men en underkjol kräver klänningen. gick med den på hemma och snurrade. A stängde gardinerna och tyckte att grannarna såg för mycket av mig ;) Så nu gäller det att söka vidare, julfesterna börjar snart!!!


Kommentarer
Postat av: emmathilda

Oj var det du som lade bud på den på tradera storlek 1? Jag funderade också på den men som tur slog jag inte till, etta skulle ha aldrig passat mig! Men hoppas jag får tag på en! Tack för din kommentar, och skriv gärna om du får syn på någon! Ha de bra, Kram! :)

Postat av: Petra

Jepp, det var jag som fick den! Men som sagt, tajt! Mailar dig genast om jag hör om någon som hae den. Håller tummarna!

2009-10-18 @ 16:01:28
URL: http://snicksnack.blogg.se/
Postat av: emmathilda

Voi jag sku så gärna vilja se flera bilder me dej och klänningen! :) (Vet du vad.. dendär samma klänning, i rätt storlek, borde vara påväg med posten via land och strand till mig! Vi ska hoppas den kommer ända fram till mig) Kram :)

2009-10-31 @ 00:22:04
URL: http://www.emmathilda.com
Postat av: Petra

Hoppas hoppas hoppas att du får den!!! Den är helt underbar. Igår hade jag hela släkten att titta på den, de vet kanske inte så myycket om odd molly men i alla fall så ville jag att de skall se den. Nu väntar jag bara på julen =)

2009-10-31 @ 10:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback