Jobb och Halloweenfix

Har inte hunnit blogga de senaste dagarna. Har haft fullt upp med jobb. Men idag tänker jag skippa att titta på tv och skriva lite istället. Sen skall jag fortsätta jobba.

På jobbet har vi börjat Halloween pynta. Svarta tyger på väggarna, spindelnät och spindlar. Och lite snälla spöken. Man kan inte skrämma livet ur stackars små barn och därför så kan jag inte ta med alla grejer som jag skulle vilja. Får pynta här hemma lagom till 31.10. Skall ha en liten fest då. Här är några nyinhandlade grejer:



Skelett för spökstämning, svarta ljus för temat som är Svart och Orangea ljus som bara hör Halloween till. Spotify är full med creepy music och huvudet fullt med ideer till både dekoration och mat. Får se nu då hur det blir!!

Mera inspiration:



Helt underbar bild från Fitts and company. Halloween a la Odd Molly. För min del lär det nog bli en OM-fri Halloween.



Creeeeeepyyyyy!



Och Om jag skulle ha på mig OM denna Halloween så skulle det definitivt bli följande:



Och...

fullsize


fullsize


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback