Timbeeeeeeeer och The Jaaaaaaay Lenoooo showwwww!

Förra helgen var det busy busy. Först skulle två enorma träd ner hos mommo och vi skulle släpa dem till en lava och spara en del till ved.



Här faller trädet vid lekstugan.



Så här ser det ut mot butiken.



Arbetet i full gång.



Felicia var också med. Hon e nog som Papp sin, jobbar å sliter.



Roadkill??? Nej bara Cecilia som vilar sig. Eller rättare sagt så kådar hon ner sig. Me sina skolkläder på, oj oj!



Targa var också med.


Sen på kvällen så for Arto, Mamma, Kjell och jag till Strampen på Studio Strampen för en alldeles fenomenal show. Garvade så otroligt mycket. På mig hade jag mitt nya linne från Blossom i JStad.





Övar mig inför julfest säsongen =)



Mamm å Kjell



Arto och Moi.



Studio Strampen = God mat och härlig show. Alla som inte varit ännu skall definitivt fara och titta.



Ahtisaari var ju också på besök!



Abba och fantastiska Håkan Omars. Han sjöng precis vad som helst, det är få som klarar av det. ÄOch så var han suverän som Jayyyyyyyyyyy Lenoooooo.



Mera Abba. Sonja Biskop och Fredrik Furu sjöng även sina egna låtar vilket är jättebra för dem. Att få ut sina låtar innan skivan kommit. Och sen Carola, Carola, Carola inte Häggkvist utan Saren. Tina Turner från Tervajoki, Ahtisaari..hon klara roller som roller.

Bokningar på strampen.com
Det får de dock ett litet minus för. Jag hittade INGEN info om Studio Strampen på deras hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback