Fredag

Jag har gjort mig själv riktigt nyttig idag jag =) Har tvättat två maskiner (eller de har ju tvättat helt själva)och så har jag dammsugit hela huset. Jag hatar att städa så det var ganska strongt av mig. Men nu så orkar jag inte tvätta badrummet längre...så..vem vill tvätta det? Tror att det blir Arto nästa vecka ;)

Sitter nu och funderar på vad jag skall göra denna extremt tråkiga fredagkväll. Arto är på jobbet och jag fick just ett ganska så frestande erbjudande av Oskar, W Och Joni. Men jag tror att de skall ut och ragga brudar så jag är kanske lite fel person att åka med??? Eller så kan jag ju peka ut bra exemplar??

Ser nog ut som om frestelsen blev för stor...så nu är det bara att hoppa i duschen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback