Hösten kommer krypande Och dagens nagel

Det börjar märkas att det är höst nu. Det är kallt trots att det är 21 grader ute. Då är det höst!
Sen så har jag börjat gå igenom min garderob och se vad som behövs köpas inför den långa och tråkiga hösten.

Buy!!

1. En (till) Odd Molly kofta
2. Ett par bruna/konjaksfärgade vinterskor
3. Ett par jeans-leggings (att prova, det kanske inte är min grej)
4. Nya läderhandskar???
5. En stickad pipo, typ baskerliknande i svart eller grått

Don´t buy!

1. Ny jacka (done)
2. Sjalar, halsdukar och vantar
3. Jeans (done)
4. Strumpor i annan färg än svart
5. Skräp som jag ändå inte använder

Oftast så köper jag kläder för vintern/hösten redan på vårrean. Så även i år. I skåpet gömmer sig en svart paljettdröm för sena nätter på krogen. En svart stickad lång grej att ha tillsammans med en polotröja. En svart silvrig grej för fest?? Och min Odd Molly kofta är ju givetvis en uppiggare i alla lägen.  

Här har vi mina dagens naglar. Använda lack: OPI, Essie, mavala, depend och miners. Det blev liite väl färgglatt men barnen tycker det är kul så jag kan väl ha den imorgon till. Sen twistar jag till dom med t.ex. lite glitter eller något. Piggar upp lite nu då hösten ändå kommer krypande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback