Ursäkta frånvaron...

Har börjat jobbat så där extremt mycket nu igen. Hinner knappt skriva på bloggen något alls. Så nu kommer ett inlägg från den gångna veckan.

På väg till Pappa och Carina på födelsedagskalas såg jag detta:



De har alltså Odd Molly i Solf. Skall gå in någon dag och kolla läget lite närmare. De kanske bara har några modeller, men i alla fall!!!

Sen så gjorde jag ett besök till Dolly´s Boutique:



I påsen fanns:



Essie nagellack =)

Och:



En underbar Odd Molly kofta #528

Sen fick jag svamp av Ulrica:



Sen bar det av till villan och jag jobbade lördagen i Närpes:







Vacker solnedgång och lite svanar.

Så sånt har jag sysslat med på senaste tiden. Nu skall jag rusa iväg på jobb!!! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback