Bättre sent än aldrig, här är julen 2009

Här kommer nu bilder från vår jul 2009. Firade en del av julen redan den 23.12 och "matdelen" hade vi 24.12. Så här kommer en salig blandning av dessa.



Cecilia, Felicia och Jag väntar på att det skall börja hända något med julklapparna under granen.



Targa kom just förbi då vi skulle ta outfit bild.



Utdelning. I år hade bocken så mycket att stå i att han inte hann in utan knackade på fönstret. Då visste vi att det var dags att öppna julklapparna. Flison å Cissi var utdelare.



Jag fick en rese-plattång i miniformat.



Och en burk fick jag. + en massa annat förstås. Jag har nog varit snäll jag.



Jag och Arto



På julafton for vi först på morgonmål till Artos föräldrar och öppnade lite julklappar.



Sen såg vi Jarmo och Merja på tv!!!!



Sen for vi till Mamma och Kjell på mat. Och hela släkten var på plats. Nästan.



Den PERFEKTA tallriken! Mer än detta behöver inte jag.



Här sitter vi efter maten. Jag med Felicias nya hund. Efter detta så bar det av till flygfältet ganska så snabbt men ännu lite julklappsbilder.



Pärlor av Arto. Nice!!! Nu skall jag äntligen fara och ta hål i öronen igen. Har inte använt örhängen på flera år så det skall bli riktigt roligt.



Presentkort till Karisma som igår blev denna:



Och så fick jag lite Iittala, lite duschcreme, en aaltovas, nattlinne och en massa annat. Och sist men inte minst, den klassiska ÄLGEN:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback