Dagens nagel och ett Fab nummer av Naglar i norden

För en tid sen beställde jag en tidning som heter Naglar i norden. Den är tänkt först och främst för nagelterapeuter i Sweden men jag tänkte att jag kan ju prenumerera på den typ ett år och se om jag gillar den. Fick första numret idag och det var väl ok. Den handlar väldigt mycket om akryl och gele naglar och sådana har ju inte jag. Men det är fina bilder och en massa info om nyheter och naglar/hud.

Och ja, ni får även en dagens nagel.





Mina naglar gjorda i all hast igår med konaden. Av någon anledning så smetades blommorna ut en aning. Kanske för att jag använde OPIs topcoat istället för Konads eget?


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Fuuuuusk du har allti så fina naglar!

Postat av: Petra

De har du också isabelle! =)

2010-01-14 @ 11:55:32
URL: http://snicksnack.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback