Dagens nagel och outfit



Har sett på SATC hela helgen och därför blev det en stor knut. I håret alltså! Jeans från crocker, Odd Molly linne, kofta från Gina Tricot och bälte från Dopp.

Dagens Nagel:

Efter att ha läst en massa andra bloggar och sett deras fina hologramlackningar så bestämde jag mig för att ge mitt makeup store lack en till chans. Det ser finare ut i verkligheten. Sen lite blommor med min Konad. Vardagsfint!




Jag fick ju denna fina Molly påse till julklapp, innehållande ett presentkort. Funderade vad jag skulle göra med den och tadaa...nu innehåller den alla mina tags. Säkert många andra som kommit på detta tidigare men jag är ju lite sen med allt, det vet ni ju.



Denna dag kommer nog kanske att spenderas inomhus. Har åkt på en förkylning och känner inte mig i bästa form. Men börjar bli lite rastlös.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Va fina kläder du har :)

Å fina naglar, ha du tejde blommona me ande stämpeln?

Ha du vari å skida na nudåå?



(:

Postat av: Petra

Jepp, jag har använd stämpeln. Har int vari å skida då jag har varit förkyld, men kanske imorgon eller senast på onsdag.

Böri du va nå nervös?

2010-01-25 @ 12:23:19
URL: http://snicksnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback