Nagellacksshopping

Efter en superbra kurs idag bestämde jag mig för att hoppa in i mina nya myskläder och rasta mitt VISA kort lite. Hittade Nailetc och bestämde mig för att äntligen beställa ett lack som jag länge velat ha. Och ni kan ju gissa att det inte stannade på ett lack utan det blev 6 lack. OPI, Essie och China Glaze är ju redan favoriter trots att jag inte har många av dem. Men Orly och Zoya är märken som jag bara läst om, så nu slog jag till.

matte vinly
Orlys matte vinyl. Ett svart matt lack. Skall bli spännande.


I denna collection fanns det lack som jag var ute efter: Absolutely Alice. Ett blått lack med glitter.

happy go lucky
Ett gult lack från China Glaze från denna collection:




Sen ett Zoya lack. Midori. Tänkte att detta lack kunde vara roligt till sommaren. Man kan mixa lite mer med Konad då man har häftiga färger.



Essie Sag harbour. Japp, köpt på basen av namnet!


For Audrey. Fin färg.


Vad vi nu lär oss av detta är att jag tydligen fallit för blåa lack, de är vackra att se på, men är de vackra på, det återstår att se. Får se hur länge det tar med shippingen.
Detta kalas gick på 47,13 dollar = 33,31 euro. Vilket jag inte tycker att är så farligt. Okey, någon kan tycka att det är massor för ett nagellack men sanningen är att ett nagellack av t.ex. OPI eller China Glaze kostar typ 20 euro. Med tanke på det är detta billigt och shippingen är medräknad.

Skall försöka fixa nya naglar någon dag nu. Skäms nästan att säga men jag har samma som senast. Essies lack håller så bra att man inte behöver byta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback