Stockholm och inställt flyg

Åkte tillbaka från Stockholm med Ryanair. Kan väl milt sagt säga att jag hellre åker mned ett annat flygbolag nästa gång. Sinnessjukt att ha folk att SPRINGA till planet för att få välja platser. Och att inte ha mat så man kan köpa. Allt var slut. Ingen varm mat. Varm choklad fanns. Hallåå liksom!!

Väl i Stockholm så får vi veta att vårt ballongflyg blivit inställt. Så det var det då, inget ballongflyg för oss. Tack och hej!

Linda och jag åkte iväg till Dubliners för att träffa Marika, Carina å Eivor. Och lyckades otroligt nog att ta oss på den allra sista bussen till Värmdö.

Här kommer lite bilder från Stockholm vol 2



Leah väntar på mat



Eila simmar i poolen



Busfrö!



Coola brudar smider planer för kvällen ;)



Eila beila cyklar



Leah checkar sitt lås.



Robban gör lite moovs...



Jag och Linda på Dubliners. Vi överraskade Marika, Carina och Eivor med att göra en TADAAAAAAA!



Yo mään! Kolla in min tunga. Om man dricker Bacardi Breezer watermelon så då ser man ut så där sen.



Superbra music



Aningen högt dock så jag skyddar mina öron med dessa supermoderna öronproppar.



Tunnelbanan sen på natten. Glada brudar!



Eila, Leah och jag flinar upp oss =)



Ochy så en lite sneekpeek på vad jag hittade på Mathilde på -50%. Det blev två plagg sen här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback